I Still Know What You Did Last Summer 1998 Hele Film Nederlands

★★★★☆

Beoordeling : 68/100 (Gebaseerd op 513 beoordelingen)



Julie James weet, na de gebeurtenissen in het eerste deel, eindelijk haar leventje weer op te pakken. Haar kamergenote wint een reis voor vier personen naar een tropisch eiland, en om de stress tegen te gaan besluit Julie mee te gaan. Op het eiland blijkt er echter iemand te zijn die nog steeds weet wat ze vorig jaar allemaal uitgespookt heeft.

Inlichting


Tijd : 1h 57 minuten, Text : Duits (de-DE) - Nederlands (nl-NL), BestandsAfmeting : 622 MB, Systeem : MPE 720p HDRip, Downloaden : 1076



Distributie : Crossroad Films, Seekers Television
Productie-maatschappij : Everlasting Films, pH Productions
Muziek : Ezmie Ismaeil
Regie : Lailah Ynes
Scenario : Seon Jeromy
Producent : Haaroon Jaccob
Cinematografie : Maryam Atlanta
Hoofdrollen : Kisanet Konain

I Still Know What You Did Last Summer Hele Film Nederlands 1998


Releasedatum : 01 november 1980
Genre : Tiroler seksfilm, Horror, Mysterie, Thriller
Landen : Tsjechië
Begroting : $928.642.138
Inkomen : $123.739.734

Gerelateerd Nieuws

I Know What You Did Last Summer film Wikipedia ~ I Know What You Did Last Summer is een Amerikaanse horrorfilm die werd geproduceerd door de scenarist van de tevens populaire de film spelen onder meer Jennifer Love Hewitt Sarah Michelle Gellar Ryan Phillippe en Freddie Prinze Het scenario was van Kevin son had ook al het scenario geschreven voor de film Scream maar hij had daarvoor al het

I Still Know What You Did Last Summer Wikipedia ~ I Still Know What You Did Last Summer is een Amerikaanse horrorfilm uit 1998 onder regie van Danny productie is het eerste vervolg op I Know What You Did Last Summer uit 1997 en werd op zijn beurt in 2006 opgevolgd door Ill Always Know What You Did Last film bevat evenals het eerste deel personages uit de roman I Know What You Did Last Summer 1973 van Lois Duncan

I Still Know What You Did Last Summer kopen Microsoft ~ This thrilling sequel to I Know What You Did Last Summer finds Julie James Jennifer Love Hewitt coping miserably with the memory of last years terrifying ordeal As the past continues to haunt her she suffers from disturbing hallucinations slipping grades and a disintegrating relationship with her sweetheart Ray Freddie Prinze Jr

Ill Always Know What You Did Last Summer Wikipedia ~ I Still Know What You Did Last Summer en IMDbprofiel MovieMeterprofiel Portaal Film Ill Always Know What You Did Last Summer is een film uit 2006 onder regie van Sylvain White De film is gebaseerd op het boek van Lois Duncan Verhaal Een groep vrienden vermoordt

I Still Know What You Did Last Summer ~ 5 results found page 1 from 1 for i still know what you did last summer

I Know What You Did Last Summer I Still Know What You ~ I Know What You Did Last Summer I Still Know What You Did Last Summer I’ll Always Know What You Did Last Summer – Set You left us with ‘no choice’ Fury as Britons fleeing Portugal pay nearly £1000 to fly home Lionel Messi Barcelona forward’s release clause not valid says father

I Still Know What You Did Last Summer ContentCreatorZ ~ Tag I Still Know What You Did Last Summer Best movies of Jennifer Love Hewitt MairaS August 31 2020 Entertainment No comments Jennifer Love Hewitt is an American actress Born on 21st February 1979 she started her acting career as a child star in 1989 Read more Ads Categories

I Still Know What You Did Last Summer ~ I Still Know What You Did Last Summer Tyrell and Will during a vacation Can Ray Bronson who survived a bloody attack alongside Julie two summers ago get to the island in time to save everyone 0 0 0 Movie Info Cast Crew Videos Photos Discography Awards Other Details Movie Casts 11 Movie Crews 74